Social Media Advertising

Ga de interactie aan met Social Advertising

Met Social Advertising promoot je jouw merk, product of dienst op de verschillende Social Media platformen. Afhankelijk van de bedrijfsdoelstellingen kiezen we de juiste kanalen en gaan we met gerichte targeting jouw doelgroep bereiken en gaan we de interactie aan. De mogelijkheden met Social Advertising zijn eindeloos.

Meer betrokkenheid

Meer omzet

Meer omzet

Social Advertising

Social advertising is een vorm van digitale marketing waarbij advertenties worden geplaatst op Social Media platformen. Voor onze klanten adverteren wij ondere andere op:

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • TikTok
  • SnapChat

Deze advertenties worden getoond aan gebruikers van het platform op basis van onder andere hun demografische gegevens, interesses, locatie en gedrag.

Het doel van Social Advertising

Het doel van social advertising is om een merk, product of dienst onder de aandacht te brengen bij een specifieke doelgroep en deze doelgroep aan te moedigen tot actie, zoals het bezoeken van een website, het downloaden van een app, het invullen van een formulier of het doen van een aankoop.

Voordelen van het adverteren op Social Media

Als je ervoor kiest om te adverteren op social media, zijn er verschillende voordelen die je kunt behalen:

  1. Grote doelgroepen bereiken: Social media platforms hebben enorme gebruikersaantallen, waardoor je met je advertenties veel mensen kunt bereiken.
  2. Gericht adverteren: Social media platforms bieden je de mogelijkheid om zeer gericht te adverteren op basis van demografische gegevens, interesses, locatie en gedrag. Dit betekent dat je je advertenties alleen toont aan mensen die waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in je product of dienst.
  3. Verhoogde betrokkenheid: Social media is een interactief platform en mensen zijn actief bezig met het bekijken en delen van berichten. Dit kan leiden tot meer betrokkenheid bij je advertenties, zoals likes, shares en comments.
  4. Meetbare resultaten: Social media platforms bieden de mogelijkheid om de prestaties van je advertenties te meten. Zo kun je inzicht krijgen in het aantal keren dat je advertenties zijn bekeken, het aantal klikken, de betrokkenheid en de conversies.
  5. Kostenbesparend: Adverteren op social media is over het algemeen goedkoper dan adverteren op traditionele media, zoals televisie of radio. Bovendien kun je je budget flexibel aanpassen en testen welke advertenties het beste werken.

Kortom, adverteren op social media biedt je de mogelijkheid om je doelgroep op een effectieve en kostenefficiënte manier te bereiken, en tegelijkertijd de betrokkenheid en resultaten van je advertenties te meten.

  • Verschillende advertentietypen en media worden gecombineerd in creatieve campagnes die aansluiten op de klantreis van potentiële klanten.

  • Geavanceerde technieken zoals Shopping advertenties en dynamische re-targeting worden ingezet om bij te dragen aan de bedrijfsdoelstellingen.

  • Naast leadgeneratie en verkopen, kan je interactie aangaan met de doelgroep, betrokkenheid creëren en een hechte community opbouwen.

psychologie marketing strategie

Snel een prijsindicatie? Daag ons nu uit!

Leg ons nu jouw doelstelling voor en wij zullen binnen 1 werkdag een heldere prijsindicatie geven. Valt dit binnen de verwachting? Dan plannen we een kennismakingsgesprek waarin we de strategie en aanpak voorleggen. Je bent vervolgens vrij om een GO! te geven.

200+ bedrijven gingen je voor

Ontdek onze sterke prijs/kwaliteit verhouding

Eerder behaalde resultaten

Een greep uit onze cases

Sugru, product van HandyHero.

Rendement van 500%  in het eerste jaar na lancering

variant loodsenbouw

72% lagere kosten per offerte aanvraag

infosecurity belgie

Trade en bezoekers marketing Jaarbeurs