Adverteren in Bing
Door de lagere kosten een goede aanvulling op Google Ads
Adverteren in Bing is net als in Google een interessante methode om meer potentiële klanten naar jouw website te krijgen. Bing heeft een kleiner marktaandeel waardoor bedrijven Bing links laten liggen. Het gevolg? Zeer lage kosten om in Bing te adverteren.
Lagere kosten
Hoge rendement
Bing adverteren
Door in Bing te adverteren komt jouw advertentie bovenin de zoekresultaten. Het marktaandeel van Bing is klein, waardoor bedrijven focussen op Google en er dus erg veel kansen liggen in Bing. Jouw website staat hoogstwaarschijnlijk al in Bing, maar een plek tussen de topposities levert meer bezoekers naar de website op.
- Betaal slechts per geïnteresseerde bezoeker
- 24/7 bezoekers naar jouw site halen en geautomatiseerd omzetten naar leads
- Inzichtelijke rapportages
- Veel lagere kosten dan adverteren in Google
Betaal per klik
Je betaalt met het adverteren in Bing alleen voor bezoekers die klikken op jouw advertentie en dus naar jouw site gaan. Elke klik is een persoon die interesse heeft in jouw product of dienst wat de kans op een verkoop verhoogt. Hierdoor is het adverteren in Bing vrijwel altijd rendabel mits de site goed converteert. De kosten die je betaalt in Bing zijn aanzienlijk lager dan in Google. Daarentegen zijn ook de zoekvolumes lager.
Hoe wordt de kosten-per-klik bepaald?
Hoeveel je betaalt per klik hangt af van verschillende factoren af zoals de hoeveelheid concurrentie op betreffend zoekwoord en de kwaliteit van jouw website. De kosten zijn echter altijd op zo’n niveau dat degene die erop adverteren genoeg winst maken. Het is een eigen markt met vraag en aanbod. Als een woord te duur is adverteren er minder bedrijven op waardoor de prijs weer daalt. Benieuwd hoeveel de voor jou interessante zoekwoorden kosten? Vraag het ons gerust.
Onderhoud en optimalisatie
De actieve online-markt, concurrenten, ontwikkelingen en zoektrends zorgen er voor dat online-marketing nooit stil staat. Door campagnes actief te beheren kunnen veel onnodige kosten worden bespaard. Elke bezoeker brengt honderden gegevens met zich mee. Door met de markt mee te bewegen en je online strategie beter op de doelgroep af te stemmen kan er door constante optimalisaties betere resultaten worden behaald.

Snel een prijsindicatie? Daag ons nu uit!
Leg ons nu jouw doelstelling voor en wij zullen binnen 1 werkdag een heldere prijsindicatie geven. Valt dit binnen de verwachting? Dan plannen we een kennismakingsgesprek waarin we de strategie en aanpak voorleggen. Je bent vervolgens vrij om een GO! te geven.
Ontdek onze sterke prijs/kwaliteit verhouding