Adverteren in Bing

Door de lagere kosten een goede aanvulling op Google Ads

Adverteren in Bing is net als in Google een interessante methode om meer potentiële klanten naar jouw website te krijgen. Bing heeft een kleiner marktaandeel waardoor bedrijven Bing links laten liggen. Het gevolg? Zeer lage kosten om in Bing te adverteren.

Lagere kosten

Hoge rendement

Bing adverteren

Door in Bing te adverteren komt jouw advertentie bovenin de zoekresultaten. Het marktaandeel van Bing is klein, waardoor bedrijven focussen op Google en er dus erg veel kansen liggen in Bing. Jouw website staat hoogstwaarschijnlijk al in Bing, maar een plek tussen de topposities levert meer bezoekers naar de website op.

  • Betaal slechts per geïnteresseerde bezoeker
  • 24/7 bezoekers naar jouw site halen en geautomatiseerd omzetten naar leads
  • Inzichtelijke rapportages
  • Veel lagere kosten dan adverteren in Google
  • Adverteer net als in Google op het moment wanneer de doelgroep naar jouw bedrijf of aanbod zoekt

  • Microsoft Ads kan gesynchroniseerd worden met Google Ads. Doordat de campagnes op deze manier semiautomatisch kunnen draaien kost het adverteren in Bing minder aan campagnemanagement.

  • Doordat veel bedrijven Bing links laten liggen, is er in Microsoft Ads veel minder concurrentie en daardoor lagere klikkosten dan in Google Ads.

Betaal per klik

Je betaalt met het adverteren in Bing alleen voor bezoekers die klikken op jouw advertentie en dus naar jouw site gaan. Elke klik is een persoon die interesse heeft in jouw product of dienst wat de kans op een verkoop verhoogt. Hierdoor is het adverteren in Bing vrijwel altijd rendabel mits de site goed converteert. De kosten die je betaalt in Bing zijn aanzienlijk lager dan in Google. Daarentegen zijn ook de zoekvolumes lager.

Hoe wordt de kosten-per-klik bepaald?

Hoeveel je betaalt per klik hangt af van verschillende factoren af zoals de hoeveelheid concurrentie op betreffend zoekwoord en de kwaliteit van jouw website. De kosten zijn echter altijd op zo’n niveau dat degene die erop adverteren genoeg winst maken. Het is een eigen markt met vraag en aanbod. Als een woord te duur is adverteren er minder bedrijven op waardoor de prijs weer daalt. Benieuwd hoeveel de voor jou interessante zoekwoorden kosten? Vraag het ons gerust.

Onderhoud en optimalisatie

De actieve online-markt, concurrenten, ontwikkelingen en zoektrends zorgen er voor dat online-marketing nooit stil staat. Door campagnes actief te beheren kunnen veel onnodige kosten worden bespaard. Elke bezoeker brengt honderden gegevens met zich mee. Door met de markt mee te bewegen en je online strategie beter op de doelgroep af te stemmen kan er door constante optimalisaties betere resultaten worden behaald.

Tijd voor groei? Vraag een snelle prijsindicatie aan

Leg ons jouw doelstelling voor en we geven je binnen 1 werkdag een prijsindicatie. Valt dit binnen de verwachting? Dan plannen we een gesprek en leggen we de door ons ontwikkelde strategie voor om jouw doelstelling te kunnen behalen. Het is vervolgens aan jou of je een GO! wilt geven.

200+ bedrijven gingen je voor

Ontdek onze sterke prijs/kwaliteit verhouding

Eerder behaalde resultaten

Een greep uit onze cases

Sugru, product van HandyHero.

Rendement van 500%  in het eerste jaar na lancering

variant loodsenbouw

72% lagere kosten per offerte aanvraag

infosecurity belgie

Trade en bezoekers marketing Jaarbeurs